Gyakori kérdések

KÜLDJ ÜZENETET

    Név (kötelező)

    Email cím (kötelező)

    Tárgy

    Üzenet

    ELÉRHETŐSÉG

    Kérdésed lenne? Küldj egy emailt és hamarosan felveszzük veled a kapcsolatot.

    RENDELÉS

    A LOTUSMEDIC-nél egyszerű a rendelés: miután a kosaradba tetted a kívánt termékeket, a »Pénztár« gombbal befejezheted a rendelését. Lehetőséged van fiókot létrehozni, vagy “vendég” felhasználóként rendelni. Ha már rendelkezel ügyfélprofillal, akkor a felhasználói adataiddal (email-cím és jelszó) egyszerűen bejelentkezhetsz. Ezután három lépés (számlázási adatok – szállítási adatok – fizetési mód) következik a rendelési folyamatban, majd pedig lezárhatod a rendelést.

    Sajnos jelenleg nincs lehetőség arra, hogy a LOTUSMEDIC-nél telefonon rendelhess. Az ügyfélszolgálatunk azonban szívesen segít, ha kérdéseid lennének az online rendelés, a reklamáció vagy a visszaküldés folyamatával kapcsolatban.

    Nem, a LOTUSMEDIC-nél történő vásárláshoz nincs szükség regisztrált ügyfélfiókra. Lehetőséged van rendelést leadni “vendég” fiók segítségével is.

    Nincs minimális rendelési érték a LOTUSMEDIC-nél.

    Nincs a rendeléseknek felső határa a LOTUSMEDIC-nél.

    Az eddigi rendeléseidnek megtekintéséhez jelentkezzen be a www.lotusmedic.hu oldalon az email-címeddel és a jelszavaddal! A »Fiókom-Rendelések« menüpont alatt találod meg az eddigi rendeléseid felsorolását.

    Amennyiben még nem küldtük el a rendelésed, addig lehetőséged van a LOTUSMEDIC-nél annak törlésére. Kérünk, telefonálj Nekünk, hogy a törlési igényed közvetlenül megvizsgálhassuk! Az ügyfélszolgálatunkat hétköznapokon elérheted a 06 30 333 6340-es telefonszámon (hétfő – péntek 8.00-16.00 között) vagy az info@lotusmedic.hu e-mail címen.

    Megértésed kérjük, hogy a szállítási cím utólagos megváltoztatására nincs a LOTUSMEDIC-nél lehetőség. Mivel a rendeléseket azonnal feldolgozzuk, sajnos nem tudjuk biztosítani annak megváltoztatását. Amennyiben a megadott szállítási cím nem található vagy a küldeményed nem kézbesíthető, akkor az visszakerül hozzánk. Ahogy megtörténik nálunk a visszaérkezett küldemény ellenőrzése, a jóváírást azon az úton juttatjuk el hozzád, amit fizetési módként megadtál.

    Rendelésed megadását követően e-mailben kapsz visszaigazolást, amely a kiválasztott termékek mellett a számlázási- és szállítási címét, valamint a kiválasztott fizetési módot tartalmazza. Ha kérdésed van, ügyfélszolgálatunkat a hétköznapokon a 06 30 333 6340-es telefonszámon (hétfő – péntek 8.00-16.00 között) vagy az info@lotusmedic.hu e-mail címen.

    Ha ellenőrizni szeretnéd, hogy a rendelésed helyesen adta-e fel, akkor azt az általunk e-mailben megküldött rendelés-visszaigazolásban tudod megnézni. Jelentkezz be a www.lotusmedic.hu oldalon az email-címeddel és jelszavaddal, hívd be a rendeléseid a »Fiókom-Rendelések« rovaton keresztül! Ha kérdésed van a rendeléseddel kapcsolatban, vagy a rendelésed nem helyesen adtad fel, ügyfélszolgálatunkat hétköznapokon elérheted a 06 30 333 6340-es telefonszámon (hétfő – péntek 8.00-16.00 között) vagy az info@lotusmedic.hu e-mail címen.

    Természetesen tabletről vagy okostelefonról is rendelhetsz Nálunk. Ehhez egyszerűen látogass el a LOTUSMEDIC webáruházunkba a mobil internetes keresője segítségével! A weboldal megjelenítését speciálisan mobil eszközökre optimalizáltuk.

    SZÁLLÍTÁSI ÉS KÉZBESÍTÉSI KÖLTSÉGEK

    A kiszállítást a DPD és FOXPOST futárszolgálat végzi, 1-2 munkanapon belül (A szállítási idő azonban nem garantált, bizonyos esetekben ennél tovább is tarthat).
    A futár hétköznap, munkaidőben fog felkeresni, ezért fontos, hogy szállítási címként olyan címet adj meg (akár munkahelyed), ahol ez időben el tud érni, illetve hogy lehetőleg mobil telefonszámod add meg, hogy biztosan fel tudjunk hívni probléma esetén!

    A szállítási költség az ország egész területén DPD futárszolgálattal bruttó 1.290 Ft, FOXPOST csomagpontra bruttó 800 Ft.

    Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termékkel nem vagy elégedett, akkor természetesen visszaküldheted Nekünk a terméket a visszaküldés okának megadásával. Amint a termék beérkezik hozzánk és ellenőriztük, indul a jóváírás azon az úton, amit fizetési módként megadtál. Az ügyfélszolgálatunk munkatársai szívesen segítenek a reklamáció lebonyolításában.

    Sajnos nincs lehetőség egy visszaküldött termék cseréjére. Amint a visszaküldött termék beérkezik hozzánk és ellenőriztük, indul a jóváírás azon az úton, amit fizetési módként megadtál. Rendeld meg egyszerűen a terméket újból!

    Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék megsérült, hibás vagy bármilyen más módon nincs rendben, akkor természetesen visszaküldheted Nekünk a terméket.

    A LOTUSMEDIC-nél a rendelét követően 14 napod van arra, hogy a terméket visszaküld Nekünk. A LOTUSMEDIC-nél alkalmazott elállási jogra vonatkozó további információkat az általános szerződési feltételeink (ÁSZF) között találod meg.

    Igen, a termék visszaküldésének postaköltségét.

    Igen, a visszáru beérkezését követően visszaküldési visszaigazolást kapsz tőlünk e-mailben.

    A jóváírás mindig azon az úton kerül visszatérítésre, amit fizetési módként megadtál. Kártyás fizetés esetén az összeget a megadott számlára térítjük meg. Kérjük, hogy utánvétes (COD) fizetési feltétel esetén, add meg nekünk banki adataid, mert ez esetben átutalással tudjuk visszatéríteni az összeget, készpénzben nem lehetséges! Amint beérkezett a visszaküldött áru, küldünk egy ezt visszaigazoló emailt. A tisztázandó kérdéseket bármikor jelezheted az ügyfélszolgálatunknak.

    Ahogy beérkezett hozzánk a küldemény és ellenőriztük azt, az összeget 14 napon belül, az általad a rendeléskor megadott fizetési módon juttatunk el hozzád.

    A visszáru visszaküldésének pontos szállítási címe LotusTrade Hungary Kft. – 1103 Budapest, Gergely utca 106 E.

    FIZETÉS

    Az alábbi fizetési módok közül választhatsz: Visa kártyás fizetés, MasterCard kártyás fizetés, fizetés utánvéttel (bankkártya és készpénz).

    A számlát e-mailben kapod meg közvetlenül azután, hogy a rendelésed teljes egészében kiszállításra került.

    Az ÁFA természetesen minden számlában külön feltüntetésre kerül.

    Adómentes rendelésre (tax-free orders) nincs lehetőség.

    Amennyiben bankkártyás fizetést választottál fizetési módként, akkor a rendelés csak egy eredményes fizetési folyamatot követően zárul le. Ezért ennél a kettő fizetési módnál a fizetési visszaigazolás közvetlenül a böngésző ablakában jelenik meg. Utánvétes (COD) fizetés esetén a fizetési folyamat a küldeménynek a logisztikai szolgáltatónk általi átadásával fejeződik be.

    Ha nem lehetséges egy bankkártyával történő fizetés, annak különböző okai lehetnek. Például általános technikai probléma, helytelen kód megadása, a kártya érvénytelensége, hiányzó felülvizsgálat stb. Alternatívaként az alábbi fizetési módot kínáljuk fel a számodra: COD (utánvét – készpénzes és bankkártyás fizetés is lehetséges).

    A háromjegyű biztonsági kódot a bankártyád hátoldalán találod meg.

    VISSZAKÜLDÉS ÉS VISSZATÉRÍTÉS

    Az alábbi fizetési módok közül választhatsz: Visa kártyás fizetés, MasterCard kártyás fizetés, fizetés utánvéttel (bankkártya és készpénz).

    A számlát e-mailben kapod meg közvetlenül azután, hogy a rendelésed teljes egészében kiszállításra került.

    Az ÁFA természetesen minden számlában külön feltüntetésre kerül.

    Adómentes rendelésre (tax-free orders) nincs lehetőség.

    Amennyiben bankkártyás fizetést választottál fizetési módként, akkor a rendelés csak egy eredményes fizetési folyamatot követően zárul le. Ezért ennél a kettő fizetési módnál a fizetési visszaigazolás közvetlenül a böngésző ablakában jelenik meg. Utánvétes (COD) fizetés esetén a fizetési folyamat a küldeménynek a logisztikai szolgáltatónk általi átadásával fejeződik be.

    Ha nem lehetséges egy bankkártyával történő fizetés, annak különböző okai lehetnek. Például általános technikai probléma, helytelen kód megadása, a kártya érvénytelensége, hiányzó felülvizsgálat stb. Alternatívaként az alábbi fizetési módot kínáljuk fel a számodra: COD (utánvét – készpénzes és bankkártyás fizetés is lehetséges).

    A háromjegyű biztonsági kódot a bankártyád hátoldalán találod meg.

    A FIÓKOM

    Az ügyfélfiók elkészítéséhez egyszerűen kattints a fejlécben a »Bejelentkezés« linkre, majd a bejelentkezési részben a »Hozd létre a saját fiókodat« linkre, és töltsd ki a regisztrációs űrlapot! Az ügyfélfiókod az első rendelésekor is nagyon kényelmesen létrehozható. Mindkét esetben az email-címed és egy titkos jelszót kell megadnod. Ezekkel az adatokkal tudsz ezt követően bármikor bejelentkezni az ügyfélfiókodba, lehetőséget teremtve az adataid megtekintésére, ellenőrzésére és kezelésére.

    A LOTUSMEDIC tagságod most is és a jövőben is természetesen ingyenes.

    A LOTUSMEDIC természetesen valamennyi ügyfél adatát szigorúan bizalmasan kezeli, és nem adja tovább harmadik fél részére.

    Egyszerűen kattints a nyitó oldal főcímében a »Bejelentkezés« alatt az »Elfelejtetted a jelszavad?« menüpontra, és add meg az ügyfélfiókban rögzített e-mail címed! Mi küldünk egy e-mailt, amelyen keresztül megadhatod új jelszavad. Ezt a jelszót azután kívánság szerint megváltoztathatod.

    Ha bejelentkeztél az ügyfélfiókodba, akkor ott megtekintheted és szerkesztheted a címadataid. Az email-címed, telefonszámod vagy neved megváltoztatása érdekében fordulj bizalommal az ügyfélszolgálatunkhoz! Ingyenesen elérhetsz bennünket hétköznapokon a 06 30 333 6340-es telefonszámon (hétfő – péntek 8:00-16:00 között) vagy a info@lotusmedic.hu e-mail címen.

    Az adathordozhatósághoz való jogod (GDPR 20. cikkely) az ügyfélszolgálatunknál az info@lotusmedic.hu e-mailen keresztül érvényesítheted.

    Egyszerűen írj Nekünk egy formamentes e-mailt az info@lotusmedic.hu e-mail címre a kívánságáról, és mi azonnal intézkedünk az ügyfélfiókod törléséről.

    TECHNOLÓGIA

    Arra törekszünk, hogy a webáruházunkkal mindig nagyszerű vásárlási élményt kínáljunk Neked. Ha mégis felmerülnének műszaki problémák vagy bármi nem az elvárások szerint működik, akkor egyszerűen vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal! Hétköznapokon a 0630 333 6340 -es telefonszámon (hétfő – péntek 8:00-16:00 között) vagy az info@lotusmedic.hu e-mail címen. Ahhoz, hogy a webáruházunk valamennyi funkcióját ki tudd használni, azt ajánljuk, hogy mindig a böngésződ legfrissebb változatát használd! Ezért arra kérünk, hogy ellenőrizd, hogy a webböngésződ aktuális változatát használod-e, aktiválva van-e a JavaScript és hogy a sütik (cookie-k) használatát jóváhagytad-e!

    A LOTUSMEDIC valamennyi webböngészőt támogat.

    A weboldal felbontása iPadok és Windows tabletek esetében 960 pixelig, nagy monitorok esetében 1580 pixelig optimalizált.

    A sütik kis adatfájlok, amelyeket többnyire egy weboldal helyez el a számítógépeden. Amikor a weboldal ismét behívásra kerül, a sütiben tárolt információk azonnal kiolvasásra és feldolgozásra kerülnek. A mi webáruházunkban a sütiket többek között arra használjuk, hogy a vásárlás idejére elmentsük a vevő bevásárlókosarát. Így nem kell minden egyes alkalommal újra bejelentkezned a LOTUSMEDIC-re. A sütik használata révén továbbá azt is láthatod, hogy mely termékeket tekintetted meg legutoljára.

    A sütik aktiválásának folyamata böngészőnként eltérő:

    Google Chrome

    Nyissa meg a böngésző menüjét, és hívd be a »Beállítások« elemet! Az »Adatvédelem« felirat alatt kattints a »Tartalombeállítások« gombra! Végül a »Sütik« alatt aktiváld a »Helyi adatok mentésének engedélyezése« beállítást (ajánlott)! Zárd be az ablakot, és töltsd be újra az oldalt!

    Internet Explorer 9-11

    Nyissd meg a böngésző menüjét (fogaskerék), és hívjd be az »Internetopciók« menüpontot! Kattints az »Adatvédelem« fülre, majd told lefelé a tolószabályozót a beállítások alatt, hogy valamennyi sütit engedélyezz! A »Beállítások« ablak bezárásához kattints az »OK« gombra, majd végül töltsd be újra az oldalt!

    Mozilla Firefox

    Nyissd meg a böngésző menüjét (»Firefox« gomb), és válasszd a »Beállítások« elemet! Menj az »Adatvédelem« fejezetre! Állítsd a kiválasztási listát a »Firefox előzmények:« mellett a »Felhasználó által meghatározott beállítások szerint létrehozni« elemre! A sütik elfogadásához tegyél egy pipát a »Sütik elfogadása« mellé, és válasszd ki az opciók közül a »Megtartás dátuma:« és a »már nem érvényes« elemeket! A »Beállítások« ablak bezárásához kattints az »OK« gombra, majd végül töltsd be újra az oldalt!

    Apple Safari

    Nyissd meg a böngésző menüjét (fogaskerék), és válasszd a »Beállítások…« elemet! Menj az »Adatvédelem« fejezetre, és válasszd a »Soha« beállítást a »Sütik blokkolása:« alatt! Zárd be az ablakot, és töltsd be újra az oldalt!

    A JavaScript egy programozási nyelv, amellyel felhasználói interakciókat lehet kiértékelni, weboldal tartalmát lehet megváltoztatni, utántölteni vagy generálni.

    A JavaScript aktiválását azért ajánljuk, hogy kényelmesen tudj vásárolni a LOTUSMEDIC-nél. Csak ekkor tudod a webáruházunk valamennyi funkcióját hibátlanul használni.

    KUPONOK

    Ha van kuponod, akkor a kupon kódját a »Kuponkód« mezőbe írhatod be közvetlenül a fizetéskor. Ezután a böngésző ablakában a rendelésed számlaösszege azonnal csökken kuponod értékével.

    Nem lehet a kuponokat utólag lekönyvelni. Ha elfelejtetted beváltani a kuponod, akkor használd azt egyszerűen a következő LOTUSMEDIC-rendelésnél!

    Amennyiben a kuponkód nem működik, akkor annak az alábbi okai lehetnek:

    1. A kupont már beváltottad, és ezzel a kuponkód felhasználásra került.
    2. A kupon minimális és / vagy maximális rendelési értékhez kötött.
    3. A kupont nem lehet minden márkára felhasználni.

    Ha a kuponkódod valamilyen más ok miatt nem működik, fordulj bizalommal az ügyfélszolgálatunkhoz, amelyet hétköznapokon elérhetsz a 06 30 333 6340-es telefonszámon (hétfő – péntek 8:00-16:00 között) vagy az info@lotusmedic.hu e-mail címen. Kérjük, hogy ehhez tartsd készenlétben a kuponkódod!

    A kuponokat készpénzben nem lehet kifizetni.

    KAPCSOLAT

    Az ügyfélszolgálatunkat bármikor eléri az info@lotusmedic.hu e-mail címen és hétköznapokon (hétfő – péntek 8:00-16:00 között) telefonon a 06 30 333 6340-es telefonszámon.

    Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék megsérült, hibás vagy bármilyen más módon nincs rendben, akkor reklamálhatsz a termék miatt, és természetesen visszaküldheted azt Nekünk. A visszaküldéssel kapcsolatos valamennyi információt megtalálod a »Hogyan küldök vissza egy terméket?« kérdés alatt.